Sunday, March 29, 2009

Sunday activities...

7.15am - I woke up..1st, cari mama dulu sebab nak full kan tank yang kosong ni..

7.45am - Mama buat sarapan..as usual, corn flakes madu blend dengan strawberi..

8.00am - Mama bagi makan vitamin..owh, i hate that but i ate for my mum sake..

8.10am till 8.30am - Mama bawak naik motor..jalan-jalan pusing taman perumahan ni..
Besh giler!!!

8.45am - Mama buat banana pancake..fuh! sangat suka saye sebab ade banana
(my fav.fruit tu)..saya makan dengan mama sebab pancake tu utk mama punyer
bfast tapi saya pon nak gak..pancake was so yummy with honey..

9.00am - Mama bagi minum susu asli & sambung plak susu botol..pastu, saya bermain di
garaj kereta while mama sidai kain..saya kacau mama dengan mengheret bakul
baju pusing satu garaj..Mama marah..and she looks so cute in that way..hahah

10.00am - Mama bagi makan my fav. desert..''calciyum''..macam tak cukup je..

10.30am - Mama bagi susu asli lagi..uh, puasnyer!

10.45am - Mama masuk saya dalam my automatic cradle..saya pun terlelap..

12.30pm - Saya terjaga..melihat wajah mama senyum saya pun senyum..tapi papa tader.

12.32pm - Mama bagi minum susu ali lagi..pastu mama bagi makan nasi, dengan sup ayam
ayam goreng macam kat KFC (fav.papa tu)..2 kali tambah saya..ishk, selera
saya bertambah sejak mama bagi makan vitamin tu..

1.00pm - baru mandi..heheheh mama kate, mand pagi together with mandi tengah ari..
lagipun, saya lebih suke mandi tengah hari sebab bes je rasenyer..air sejuk
ketika cuaca panas..

1.30pm - Dah ensem saya ni...papa call kate nak balik awal hari ni..we are going to
somewhere?? besh2..

1.45pm - Minum susu formula..pastu mama played with me..mama ni pandai gak main bola
yek..coz I always missed out her ball when she kicked it..(ala actually Adam
yang tak pandai nak catch the ball yet)

2.30pm - Papa still tak blk lagi..I was exhausted and minum susu asli again..
Pastu mama dodoi lagi..and zzzzzZZZZZZZZ

* will be continue after papa come back....

No comments: