Tuesday, March 31, 2009

* Continue...


4.30pm - Saya bangun dan papa dah balik..mama mandikan saya dan pakai baju baru.
(Baju overall - sukenyer..)

Lepas asar, kami bertolak ke Kepong. Mama kate nak tengok layang2 tapi hujan sangatlah lebat :(..lalu papa drive terus ke 1Utama..Still hujan..

Jalan2 pusing 1Utama..saya sangat penat..Mama bagi ride-on bear (RM3) saya sangat gembira..macam terer bawak kereta..

Pastu, jalan2 nampak Era Fazira..dia jalan2 dengan husben dia..nak cepat bersalin kot..last2 sok paginye dia bersalin..heheheh

Kami dinner di Pizza Milano..pizza ok la tp waffle tak sedap..saya lebih suka yang rm2.50 kat tesco selayang..lagi sedap..waffle kat situ too crust n susah bagi saya nak chew (sbb saya baru ade 4 btg gigi)..Lepas tu, kami terus balik sbb mama & pap dah nampak letih sangat..kesian mereka..

Masuk kereta je saya terus cari susu cap gantung..pastu terlelap smpai pagi..

No comments: